Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási és fizetési információk

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Hatályos: 2022. Április 1.

Szállítási költség és kézbesítési időpont

Az alapértelmezett szállítás a megrendeléssel 1090 HUF, ami nem tartalmazza a visszaküldött termékek szállítási költségeit.

Vásárlásakor kapni fog egy Várható Kiszállítási Dátumot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a várható kézbesítési dátum nem garantált időkeret a megrendeléshez. Automatikusan kerül kiszámításra a megrendelés, a gyártási és kézbesítési folyamat, valamint a szállítási cím feldolgozásához szükséges teljes időtartam alapján.

 

A megbecsült kiszállítási idő a fővárosokba történő kiszállításra alapul. Kérjük legyen türelmes a távoli területekre történő szállításokhoz. Az MPL/ Sameday Kft. nem vállal felelősséget a távoli szállítmányokért olyan távoli területeken vagy régiókban, ahol a postai szolgáltatásoknak a nagy városoktól eltérő menetrendje van. Banki átutalással történő fizetés esetén, vagy ha a fizetés nem azonnal megy keresztül, a becsült kézbesítési időt a fizetés beérkezésének napjától kell számítania. Az MPL / Sameday Kft. semmilyen felelősséget nem vállal, vagy nem téríti vissza a szállítási díjat ilyen késedelem alapján.

 

Biztosított szállítás

A rendelése kiszállítását az MPL / Sameday vagy az MPL fogja végrehajtani. A szállítási idő a cím a pontos helyétől függően változhat.

 

Értesítést fog kapni, amikor a csomag elhagyja központunkat, és egy nyomon követési számot küldünk a vásárlás során megadott e-mail címre. Minden csomagunkat biztosított. Kérjük, győződjön meg róla, hogy elérhető lesz a csomag átvételének időpontjában.

 

Az MPL / Sameday Kft. a szállítás után semmilyen felelősséget nem vállal az elveszett vagy ellopott csomagokért. Ha a csomagja a elérhetőségi probléma miatt visszakerül a diszpécserhez, az  MPL / Sameday Kft. fenntartja a jogot arra, hogy megfizetteti az ügyfélnek az újraküldési költségeket.

 

Ha még nem kapott nyomkövetési számot, kérjük, ellenőrizze a spam / junk mappát is. Ha nem tudja nyomon követési számát, vagy ha a szállítási állapot több napig nem változott a szolgáltató weboldalán, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz, hogy megvizsgálhassa az ügyet.

 

Bármilyen probléma esetén az MPL / Samedy Kft. kapcsolatba fog lépni a szállítóval, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kényelmetlenséggel megoldja.

 

Kérjük, ellenőrizze a csomagját, mielőtt elfogadja a szállítást. Ha a csomagja megsérült az átutazáskor, utasítsa el az átvételi elismervényt, és haladéktalanul nyújtson be követelést a fuvarozóval.

 

Kiszállítási cím

A szállítások csak fizikai otthoni vagy üzleti címekre lehetségesek. Olyan megrendelések esetében, amelyeket a számlázási címtől eltérő rendeltetési helyre kell szállítani, kérjük, győződjön meg róla, hogy a hitelkártya vagy a finanszírozó cég rendelkezik ezzel az alternatív szállítási címmel a fájlban, hogy ez ne okozzon késedelmet a megrendelés feldolgozásában.

 

Az Ön biztonsága érdekében a szállítási és számlázási címeket nem lehet megváltoztatni megrendelés konfirmációját követően. Ha nem lesz elérhető a megadott címen az ütemezett szállítási határidőn, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz,( +36 70 306 3040 ) hogy ellenőrizze a szállítmány megtartásának lehetőségét, és későbbi időpontig elhalaszthatja.

Az oldal tetejére